Dawno nie prowadziłem tak burzliwej debaty. Na sali notowań GPW pozmawialiśmy o etyce w ubezpieczeniach. Niestety, bez udziału ubezpieczycieli. Ale udało się – dzięki świetnym prelegentom – zebrać konkretny przepis dla branży na odbudowę zaufania, m.in. po “polisolokatach”.
Zapis dzięki organizatorom, czyli CFA Society Poland:
5 rad – ubezpieczycielu – wydrukuj, wytnij i wdróż!
- Przejrzyj politykę wynagrodzeń. Nie premiuj tylko efektów ilościowych (Wojciech Kapica, SMM Legal)
- Bądź bardziej cierpliwi. Edukowanie klientów się opłaca, co widać np. w ubezpieczeniach turystycznych (Maciej Samcik, subiektywnieofinansach.pl)
- Bądź długowzroczny. Także w budowaniu systematycznego, powoli rosnącego, uczciwego zyski (Krystyna Krawczyk, Rzecznik Finansowy)
- Zachowają złotą regułę, czyli balans między rentownością zakładu a korzyściami dla klientów (Dagmara Wieczorek-Bartczak, KNF)
- Pokaż klientowi, że jesteś po jego stronie. Dopiero wtedy odbudujesz zaufanie (prof. Krzysztof Jajuga, CFA Society Poland)
Kolejna debata CFA Society Poland już 24 października. Tym razem o etyce w bankowości. Więcej informacji >>
Zaprenumeruj mój newsletter >>